Rattanowe plecionki


MAGICZNE SPLOTY

według Foersom & Hiort-Lorenzen

Kiedy na początku lata oglądałem meble zaprojektowane przez znany duet duńskich designerów Foersom & Hiort-Lorenzen byłem zachwycony. Natychmiast zrobiłem zdjęcia i … niestety musiałem obiecać, że nie będę ich publikować  do czasu oficjalnej premiery mebli rattanowych firmy Cane-line. Właśnie otrzymałem oficjalne zdjęcia promujące kolekcję Duńczyków i natychmiast skasowałem wcześniej zrobione przeze mnie. Kiedy zobaczyłem te fotografie natychmiast opublikowałem jedną z nich w oczekiwaniu na komentarze internautów. Opublikowałem i czekam, czy tylko ja zachwycam się tą kolekcją?

Nest E-BODY Cane-line. Designed by Foersom & Hiort-Lorenzen
Nest E-BODY Cane-line. Designed by Foersom & Hiort-Lorenzen
Nest E-BODY Cane-line. Designed by Foersom & Hiort-Lorenzen

Kolekcja nazywa się E-BODY.

 

4 myśli w temacie “Rattanowe plecionki

Add yours

  1. Dawno nie byłem na blogu i dzisiaj pełne zaskoczenie – Cane-line metamorfoza. Cieszy mnie powrót do surowców naturalnych, niedawno usłyszałem, że rattan to przeszłość, a tutaj widzę nowe możliwości. Stół i pufy z rattanu genialne.

  2. Dla dzieci raczej mało bezpieczne – już widzę te wpadające nóżki… Ale sam pomysł bardzo ciekawy, rattan napewno ociepla wnętrze a takie designerskie siedzisko może być mocnym akcentem nadającym domowy klimat.

Dodaj komentarz

Blog na WordPress.com.

Up ↑