Kapelusze Panama – styl, jakość, moda


Kapelusze Panama, o których już wcześniej pisałem są symbolem zamiłowania do przygód, dobrego gustu i mody, która na te kapelusze nigdy nie przeminęła. Dzisiaj chcę zaprezentować dwa klasyczne modele Colonial i Dumont.

Kapelusz Panama Colonial
Kapelusz Panama Dumont

Prawda, że piękne? W Willow House oferujemy doskonałej jakości kapelusze, które mogę śmiało określić jako  fino i fino fino. Oczywiście są jeszcze lepsze, które producenci określają jako super fino, ale te ostatnie osiągają ceny  nawet powyżej 1000 Euro. Wszystko zależy od gęstości i równości splotu. Jeżeli ktoś zapragnie taki model – zapraszamy. Sprowadzane przez nas  z Ekwadoru  kapelusze Panama cieszą się ogromną popularnością, zwłaszcza wśród klientek  naszych galerii.

8 myśli w temacie “Kapelusze Panama – styl, jakość, moda

Add yours

  1. Rewelacyjne kapelusze! Czy to prawda, że taki kapelusz, oryginalny kapelusz Panama można zwinąć w rurkę, a potem rozwinąć bez żadnego problemu…?

    1. To nie te kapelusze Drogi/Droga Enen . Kapelusz który można zwinąć w rurkę jest o wiele droższy to już super fino w cenach ok 1000 euro a nie zwykłe fino ….

  2. I co najciekawsze nigdzie w Polsce nie można znaleźć takich modeli kapeluszy… Kapelusz Panama Dumont (super!) i Colonial znalazłem tyko u Was…! 🙂

  3. W tym roku kupiłem klasyczny kapelusz Panama (już sie tym chwaliłem 🙂 ) Oglądając nowe wzory kapeluszy mam poważne wątpliwości, czy dobrze wybrałem. Kapelusz Panama Colonial jest genialny!!!!

Dodaj komentarz

Blog na WordPress.com.

Up ↑