Kapelusze Panama – styl, jakość, moda


Kapelusze Panama, o których już wcześniej pisałem są symbolem zamiłowania do przygód, dobrego gustu i mody, która na te kapelusze nigdy nie przeminęła. Dzisiaj chcę zaprezentować dwa klasyczne modele Colonial i Dumont.

Kapelusz Panama Colonial

Kapelusz Panama Dumont

Prawda, że piękne? W Willow House oferujemy doskonałej jakości kapelusze, które mogę śmiało określić jako  fino i fino fino. Oczywiście są jeszcze lepsze, które producenci określają jako super fino, ale te ostatnie osiągają ceny  nawet powyżej 1000 Euro. Wszystko zależy od gęstości i równości splotu. Jeżeli ktoś zapragnie taki model – zapraszamy. Sprowadzane przez nas  z Ekwadoru  kapelusze Panama cieszą się ogromną popularnością, zwłaszcza wśród klientek  naszych galerii.

7 Responses to Kapelusze Panama – styl, jakość, moda

  1. Maciek pisze:

    Uwielbiam takie kapelusze! Kojarzą mi się z oglądanym w młodości odcinkami przygód młodego indiany jones’a.

  2. enen pisze:

    Rewelacyjne kapelusze! Czy to prawda, że taki kapelusz, oryginalny kapelusz Panama można zwinąć w rurkę, a potem rozwinąć bez żadnego problemu…?

  3. Stylinga pisze:

    W takich kapeluszach chodziły gwiazy filmu. Kapelusz Panama Dumont – piękny.

  4. matii_s pisze:

    I co najciekawsze nigdzie w Polsce nie można znaleźć takich modeli kapeluszy… Kapelusz Panama Dumont (super!) i Colonial znalazłem tyko u Was…!🙂

  5. Wicker pisze:

    W tym roku kupiłem klasyczny kapelusz Panama (już sie tym chwaliłem🙂 ) Oglądając nowe wzory kapeluszy mam poważne wątpliwości, czy dobrze wybrałem. Kapelusz Panama Colonial jest genialny!!!!

  6. an.na pisze:

    Kapelusz Panama Dumont jest świetny !!!!

  7. Pingback: Letnie kapelusze « eco + design

Skomentuj

