Leżaki ogrodowe


Dzisiaj chcę pozostać w letnich klimatach z nadzieją, że niektórym czytelnikom poprawię humory, a innych zmotywuję do zaplanowania zmian w swoich ogrodach. Ten artykuł dedykuję właścicielom pensjonatów, hoteli, ośrodków SPA, którzy chcą poprawić komfort wypoczynku swoim gościom. Leżaki. Leżaki kojarzą się nam z kolorowa tkaniną i drewnianą, składaną ramą. Bardzo je lubię, ale tutaj chcę zaprezentować zupełnie inne rozwiązania. Z kilkudziesięciu modeli, które znajdują się w naszej ofercie wybrałem kilka, które szczególnie przypadły mi do gustu. Szczególnie cieszy mnie fakt, że firma Lambert rozszerzyła swój program mebli ogrodowych Saint Tropez o wygodne … leżaki. Wcześniej na blogu prezentowałem firmy STERN i kilka z firmy Cane-line. A oto kilka inspiracji:

Leżaki ogrodowe Saint Tropez Lambert
Leżaki ogrodowe Saint Tropez Lambert
Leżaki ogrodowe Somerset, Portland Cane-line
Leżaki ogrodowe Somerset, Portland Cane-line
Leżaki ogrodowe Mars Sika-Design
Leżaki ogrodowe Mars Sika-Design
Leżaki ogrodowe San Remo Stern
Leżaki ogrodowe San Remo Stern
Leżaki ogrodowe Auckland Stern
Leżaki ogrodowe Auckland Stern

Wszystkie leżaki ogrodowe dostępne w Willow House.

11 myśli w temacie “Leżaki ogrodowe

Add yours

  1. a mi podoba się najbardziej portland z podnóżkiem. Natomiast ciekawą formę mają leżak San Remo – jakby miały odfrunąć za chwilę. No i wreszcie coś białego! Brawa dla SIKI!

Dodaj komentarz

Blog na WordPress.com.

Up ↑