Wybieramy stół na taras


POMYSŁ NA ARANŻACJĘ TARASU

czyli jadalnia na tarasie

Jaki stół wybrać na taras? Z blatem teakowym, granitowym, bambusowym czy może z nowoczesnego tworzywa Silverstar? Wybór pozostawiam czytelnikom bloga, a jest w czym wybierać. Na przykładzie jednej kolekcji LEVANTO firmy STERN prezentuję różne możliwości. Oczywiście krzesła muszą pasować do stołu i na odwrót. Ważny jest kolor, a nawet forma podłokietnika. Do blatów z bambusa i drewna teak wybrałem krzesła z wypełnieniem Textilen w ciepłym kolorze taup i z podłokietnikami wykończonymi drewnem teak. Do blatu granitowego wybrałem krzesło z wypełnieniem srebrnym, a do nowoczesnego blatu z tworzywa Silverstar w kolorze Vintage braun wybrałem krzesła z wypełnieniem taupe, ale bez wykończenia podłokietników drewnem.

Jeśli macie wątpliwości do moich propozycji, to zapraszam do Willow House, gdzie można wybrać jeszcze inne blaty. Ja wybrałem blat Silverstar 2.0 w kolorze Vintage braun.

  1. NEW LEVANTO i stół z blatem granitowym
  2. NEW LEVANTO i stół z blatem bambusowym
  3. NEW LEVANTO i stół z blatem teakowym
  4. NEW LEVANTO i stół z blatem Silverstar 2.o

Dodaj komentarz

Blog na WordPress.com.

Up ↑