Meble do ogrodu zimowego


Kiedy na stronie firmowej kończyliśmy sondę na najlepsze meble do ogrodu zimowego, nasze zdziwienie wywołały wyniki – zwyciężyły klasyczne meble rattanowe, w stylu mebli z lat piećdziesiątych – MONET, firmy Sika Design. Co prawda w konkursie nie umieściliśmy mebli firmy STERN, które dopiero w tym roku trafiły do Willow House, a jest tutaj w czym wybierać. Wracam jednak do mebli z rattanu – tak jak już pisałem na tegorocznych targach SPOGA tylko dwie firmy zaprezentowały meble wyplatane z rattanu, jedną z nich była właśnie firma Sika Design. Z przyjemnością patrzyłem na meble, które wygrały w naszej sondzie.

Meble rattanowe Monet
Meble rattanowe Monet

Zmiany, które zachodzą w świecie mebli, zwiastują jednak, że już niedługo wyniki takiej sondy będą inne i meble ogrodowe z nowoczesnych plecionek będą dominować w podobnych sondach. Te tendencje obserwujemy wśród klientów Willow House, którzy zdecydowanie opowiedzieli się za meblami z włókien VIRO, Hularo, SunLux, Raucord i podobnych.

Meble ogrodowe Willow House

5 myśli w temacie “Meble do ogrodu zimowego

Add yours

  1. Mam nadzieję, że pomimo wprowadzenia ciekawych i praktycznych nowych materiałów plecionkarskich, w dalszym ciągu będą produkowane tak piękne meble z rattanu.

  2. W wielu miejscach sygnalizowałem, że uwielbiam rattan, wiklinę i inne naturalne surowce plecionkarskie. Fakt, faktem ostatnio dostrzegłem piękno w niektórych meblach wyplatanych z technorattanu, ale czarny fotel MONET jest – genialny!!!

Dodaj komentarz

Blog na WordPress.com.

Up ↑