Meble rattanowe są passé. Czy aby naprawdę?


Kolonia, Paryż, Frankfurt… Tegoroczne targi meblowe zostały zdominowane przez plecionki syntetyczne. Raucord, VIRO, Hularo, Mirotex, Quattro i SunLux (więcej o tych surowcach tutaj) praktycznie wyparły z rynku meble z NATURALNEGO rattanu.

A  ja się uparłem i wbrew ogólnie panującym tendencjom, w ramach konceptu eco+design, wprowadziłem do sprzedaży w galeriach Willow House wyjątkowe meble rattanowe MONET.

Meble rattanowe MONET
Meble rattanowe MONET

O trafności wyboru przekonał mnie mój znajomy Holender, który urodził się na jednej z indonezyjskich plantacji rattanu i całe życie poświęcił surowcom naturalnym. To on po zapachu potrafi określić gatunek i jakość surowca. „O! Macie doskonały fotel, takie produkował w latach 50-tych Horsnaes. On musi być szalenie wygodny” – to jego słowa, gdy zobaczył mebel na naszej ekspozycji.

Wiedziałem, że trafnie odgadł, gdyż MONET, to powrót do dawnej stylistyki, gdzie liczyła się jakość wykonania, gatunek surowca i ergonomia. Ja siedziałem w tym fotelu – marzenie.

Grzegorz Maląg

5 thoughts on “Meble rattanowe są passé. Czy aby naprawdę?

Add yours

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

Up ↑

