Ekskluzywne meble ogrodowe Limbo


Ekskluzywne meble ogrodowe Limbo

Ekskluzywne meble ogrodowe LIMBO. Kilka razy podkreślałem, że określenie meble ogrodowe nie jest najlepsze dla mebli, które sprzedajemy w Willow House. Ty razem używam tego określenia z pełną premedytacją, ze względu na pozycjonowanie w sieci i ewentualne wyniki działania wyszukiwarek. Tak więc  doskonały zestaw mebli wypoczynkowych LIMBO firmy STERN prezentuję w dziale – Ekskluzywne meble ogrodowe. Robię to  dlatego, albowiem   są one tak doskonale zaprojektowane i tak wygodne, że już wiem jakie meble staną w moim ogrodzie zimowym. Oczywiście  mogą swobodnie stanąć w nowoczesnym salonie, lofcie, holu, poczekalni,  gdyż są uniwersalne. Musi to być jednak pomieszczenie nowoczesne. Pierwotnie do tego zestawu mebli podchodziłem z pewną rezerwą. Przekonałem się do nich dopiero, gdy je zobaczyłem z bliska, a gdy w nich usiadłem – wiedziałem, że musimy je mieć na ekspozycji w Willow House i … w mojej oranżerii.

Design Frans Schrofer (czy pamiętacie kolekcję PALMS, która zdobyła North Sea Pearls 2008 – może Limbo zyska podobne uznanie?).

8 myśli w temacie “Ekskluzywne meble ogrodowe Limbo

Add yours

  1. wspaniałe meble, wspaniała kolekcja mebli ogrodowych! Cudowna linia i niezwykle oryginalny kształt. Czy gdzieś można zobaczyć Limbo w tak zwanej „naturze”?

  2. Miałem szczęście dzisiaj byłem w Willow House Domoteka i na Limbo zobaczyłem informację – sprzedane. Mogłem jednak zobaczyć te meble. Znacie mnie ze sceptycznego podejścia do technorattanu (w tym wypadku VIRO) – tym razem kapituluję, te meble są świetne. To co mnie zachwyciło to: 1. ergonomia, 2. staranność wyplotu, 3. bardzo ciekawa forma

Dodaj komentarz

Blog na WordPress.com.

Up ↑