Pokój z widokiem na morze


Niedawno byłem w luksusowym duńskim hotelu, który został wyposażony w meble firmy Cane-line. Zobaczcie jak rewelacyjnie wyglądają fotele Breeze i stół Share na granicy salonu i tarasu. Od widoku mebli, lepszy jest jedynie widok morza.

Subiektywna uwaga! Uważam, że stoły SHARE są doskonałe i zaliczam je do hitów tego sezonu, zarówno stół z czarnym jak i białym blatem. Uważam, że te stoły mogą swobodnie stanąć w nowoczesnym wnętrzu i nie należy się sugerować tym, że firma Cane-line to czołowy światowy producent mebli ogrodowych. Już w kilu miejscach sygnalizowałem, że te meble można wykorzystywać do wyposażenia wnętrz mieszkalnych. Zdjęcie, które publikuję najlepiej ilustruje zanikanie granicy pomiędzy salonem a tarasem.

Ekskluzywne meble Cane-line

2 myśli w temacie “Pokój z widokiem na morze

Add yours

  1. fakt, stoły share są ciekawe, ale o wiele bardziej podobają mi się krzesła breeze z pięknym, niepowtarzalnym stołem (także firmy Cane-line) o bardzo surowym wyglądzie jakim jest pure – pięknie wyglądają razem w moim lofcie.

  2. Widziałam ten stół w Willow House Domoteka i zachwycił mnie. Stały przy nim inne fotele i wyglądały równie ciekawie, ale ten zestaw jest genialny. Chciałabym zobaczyć biały stół, ale proszę o większe zdjęcie.

Dodaj komentarz

Blog na WordPress.com.

Up ↑