Kute meble ogrodowe Medici


Meble kute ogrodowe Medici

Meble kute ogrodowe. Łóżko Medici
Meble kute ogrodowe. Łóżko Medici
Meble kute ogrodowe. Leżaki Medici
Meble kute ogrodowe. Leżaki Medici

W ubiegłym tygodniu realizowałem duże zlecenie na wyposażenie „domu jednorodzinnego” w Podkowie Leśnej w meble plenerowe. Na miejscu dom jednorodzinny (tak nazwali tę inwestycję architekci ze znanego biura projektowego) okazał sie przepięknym pałacykiem i … uznałem, że moje ulubione meble wyplatane mogą stanąć tylko na jednym z tarasów, a na tarasie połaczonym z aneksem jadalnym i kuchnią mogą stanąć tylko meble kute z żelaza, wybrałem kolekcję Medici. Wygodne krzesła, fotele oraz duży stół, z blatem z jasnego granitu (idealnie pasującym do piaskowca użytego do wykończenia tarasów balkonów i schodów) wspaniale wkomponowały się w otoczenie, w którym występuje wiele kutych elementów: balustrady, płot, bramy. Gdy ustawiliśmy meble na wybranym tarsie wszytko wyglądało idealnie. Mam nadzieję, że namówię inwestorów na dodatkowe meble, które staną w sąsiedztwie tego tarasu, mam na myśli leżaki lub Lounge Bed Medici.

Tych i podobnych mebli szukajcie w Willow House.

2 myśli w temacie “Kute meble ogrodowe Medici

Add yours

  1. Ekskluzywne i bardzo eleganckie. Kute meble mogą inspirować np. do zorganizowania wytwornej kolacji w ogrodzie. Napewno pomogą w wytworzeniu romantycznego nastroju… można się rozmarzyć 🙂

Dodaj komentarz

Blog na WordPress.com.

Up ↑