Najpiękniejsze świece Ester & Erik


Test marki zakończony. Klienci galerii Willow House kupują świece Ester & Erik i … zgodnie z nami twierdzą, że świece są rewelacyjne. Doskonała jakość, ciekawe kolory, piękne klasyczne kształty, nic dodać nic ująć. Już dzisiaj pomyślcie o świątecznym stole, a najpiękniejsze świece sprawią, że klimat w waszym domu ulegnie zmianie.

Najpiękniejsze świece Ester & Erik
Najpiękniejsze świece Ester & Erik
Najpiękniejsze świece Ester & Erik
Najpiękniejsze świece Ester & Erik

Więcej o tych niezwykłych świecach pisałem wcześniej w artykule Świece Ester & Erik.

Polecam najpiękniejsze świece  – to może być dobry prezent 🙂

4 myśli w temacie “Najpiękniejsze świece Ester & Erik

Add yours

    1. u mnie już się wypaliły i chcę więcej 🙂
      nawet mój partner (co nie jest u niego normalne) stwierdził że w końcu mamy piękne świece…
      faktem jest, że te świece nawet jak nie płoną cieszą oko…

  1. Gorąco polecam ja również. Kupiłam i już niestety nie mam białych, eleganckich świec firmy Ester & Erik, ale potwierdzam, że oprócz tego, że cudownie się prezentują, to palą się iście po królewsku – elegancko i pięknie, dodając blasku pomieszczeniu.

Dodaj komentarz

Blog na WordPress.com.

Up ↑