Czarne, białe czy kolorowe?


Każdy lubi mieć rację. Dzisiaj w biurze zrobiłem mała sondę i … zgodnie z moimi przewidywaniami już wszyscy mają zaplanowany długi weekend majowy. Hura! Majówka. Z tej okazji wczoraj namawiałem na zakup wyjątkowych koszy piknikowych z wyposażeniem, skoro to już mamy za sobą i wszyscy już złożyli stosowne zamówienia, możemy przejść dalej … może warto pomyśleć o parasolach ogrodowych, to że takie są niezbędne, to pewne. Pozostaje jedynie kwestia wyboru: duże, małe, okrągłe, kwadratowe, sześciokątne, wpuszczane w blat stołu, stawiane obok stolika itd. itd. – to jednak detale. Najpoważniejszą sprawą jest… kwestia wyboru koloru. Czarny? Biały? Czy też kolorowy?

Parasole ogrodowe Cane-line
Parasole ogrodowe MBM

Niestety ten problem każdy musi rozwiązać sam. Ja już dawno wybrałem i mam to za sobą – czarny parasol Aberdeen. Co zdecydowało, że wybrałem ten parasol … śliczna korbka do składania i rozkładania parasola.

Parasol ogrodowy Aberdeen

Grzegorz Maląg

2 myśli w temacie “Czarne, białe czy kolorowe?

Add yours

Dodaj komentarz

Blog na WordPress.com.

Up ↑