ESEDRA ETHIMO


#ethimo #design #lucanichetto

Luxury furniture

W końcu się odważyłem. Może ostatnia wizyta w Rzymie spowodowała, że uważniej spojrzałem na kolekcję ESEDRA? Kolekcja od dawna wzbudzała moje zainteresowanie, ale … dopiero szczegóły zadecydowały o pełnym zachwycie meblami zaprojektowanymi przez Lucę Nichetto. Luca tworzy dla największych graczy branży meblowej na świecie lecz nie wszystkie jego projekty wzbudzały moje zainteresowanie, nie mówiąc o zachwycie. Podobnie było z kolekcją ESEDRA. Podchodziłem do tych mebli wielokrotnie i … nie rozumiałem intencji designera. Dopiero, gdy zadałem sobie pytanie ESEDRA czy EXEDRA wszystko stało się jasne, a gdy usiadłem w tych meblach poczułem się jak filozof w starożytnym Rzymie. Przy bliższym poznaniu meble zyskują i uważam je za najlepszy projekt dla ETHIMO w ciągu ostatnich lat. Niestety meble dostępne są tylko dla klientów robiących zakupy na via Condotti.

 

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

Up ↑

