Siła WIZJI


Meble ogrodowe CONIC Lounge. Designed by Foersom & Hiort-Lorenzen

Meble ogrodowe CONIC Lounge. Designed by Foersom & Hiort-Lorenzen

Z moich obserwacji jednoznacznie wynika, że na świecie jest wielu designerów, dla których PROCES tworzenia jest ważniejszy od jego wyniku. Co się liczy? OPOWIEŚĆ, potencjał projektu, prezentacja specyficznych właściwości materiałów, kunszt ręcznej produkcji lub cyfrowa precyzja … Oczywiście wśród tych designerów są ci, którzy wierzą, że ich rola ogranicza się do tego, by narzucać swoją wyobraźnię lub skłaniać nas do uruchamiania naszej własnej. Często jest to niepokorny design, gdzie twórca bawi się formą, wręcz popisuje się swoją fantazją, zawstydzając odbiorców tym, że nie rozumieją jego intencji i WIZJI, oczywiście nie mam na myśli „dziwactw”, ale meble, które zachowują wszelkie funkcje użytkowe. Większość tych projektów trafia na łamy najlepszych magazynów i … niewielkiej liczby GALERII, aby kusić klientów swoją oryginalnością i fantazją twórców.

Meble ogrodowe CONIC Lounge. Designed by Foersom & Hiort-Lorenzen

Meble ogrodowe CONIC Lounge. Designed by Foersom & Hiort-Lorenzen

Osobiście wielokrotnie zachwycałem się projektami, które szokowały swoją oryginalnością i jednocześnie jako selekcjoner marki Willow House zadawałem sobie pytanie: Kto to kupi? W wielu wypadkach siła WIZJI projektanta była tak niezwykła, że projekt uznawałem za doskonały i wart próby dalszej sprzedaży. Oczywiście nie mam szans sprzedaży mebli ekstrawaganckich, gdyż takie może sprzedać tyko wytrawny architekt wnętrz pracujący bezpośrednio z odważnym lub wyedukowanym inwestorem, co w naszej rzeczywistości jest zjawiskiem marginalnym. Dlatego ograniczam się do szukania mebli z niezwykłych materiałów, które usatysfakcjonują tych, którzy chcą żyć i wypoczywać komfortowo.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: