Nowoczesne meble ogrodowe


CONIC Cane-line nowoczesne meble ogrodowe
CONIC Cane-line nowoczesne meble ogrodowe

Właśnie otrzymałem ostatni numer miesięcznika branżowego BIZNES meble.pl (luty 2/2014), w którym jest bardzo obszerny materiał o meblach do przestrzeni outdoor. Oczywiście jestem bardzo dumny, gdyż  redakcja wybrała kilkanaście zdjęć z oferty Willow House w celu zilustrowania materiału i opublikowała moje opinie na ten temat. Przeglądając artykuły o meblach plenerowych stwierdziłem, że w segmencie PREMIUM to właśnie Willow House jest liderem na polskim rynku sprzedaży mebli ogrodowych. Dlaczego? Bo z niezwykłą starannością wybieramy kolekcje i firmy, które goszczą w Willow House.

CONIC Cane-line nowoczesne meble ogrodowe
CONIC Cane-line nowoczesne meble ogrodowe

W rozmowie z redakcją podkreślałem, że w najbliższych latach dominującą rolę będą odgrywać nowoczesne meble tekstylne, które równie dobrze wyglądają w ogrodzie jak i we… wnętrzach. Dla zilustrowania wybrałem zdjęcia  mebli z serii CONIC Cane-line, kolekcji, która powstała dzięki doskonałym duńskim designerom z pracowni MDD  – Foersom & Hiort-Lorenzen na stałe współpracującą z firmą Cane-Line i to oni tworzą najciekawsze projekty mebli do przestrzeni outdoor. Wszystkie te kolekcje są obecne w Willow House o czym informuję z dużą satysfakcją.

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

Up ↑

