W poszukiwaniu designu


Kurfurstendamm, Berlin

Wakacje sprawiają, że mam możliwość spojrzeć na design oczami innych ludzi i często wykorzystuję to w pracy w Willow House.  Co prawda najwięcej inspiracji zdobywam na specjalistycznych targach i spotkaniach z zaprzyjaźnionymi designerami, którzy tworzą dla najlepszych światowych firm. Jednak wakacyjne wyjazdy pozwalają na spojrzenie z pewnym dystansem na to co modne, co zdobywa zainteresowanie klientów w innych krajach.  Oczywiście zawsze, gdy jestem w Berlinie muszę wejść do Stilwerku, który znajduje się minutę drogi od mojej ulubionej ulicy Kurfürsterdamm, a zawsze staram się być w tym niezwykłym miejscu, które pokazuje co to jest „metropolia”. Stilwerk, lubię to miejsce z uwagi na marki, które tam mają swoje salony. W Polsce jest tylko jedno miejsce, które można porównywać z Stilwerkiem – warszawska Domoteka. Cieszy mnie fakt, że Willow House znalazł tam swoje miejsce i może prezentować marki obecne w Berlinie, Hamburgu, Wiedniu i Düsseldorfie. Oczywiście można spojrzeć na to w zupełnie inny sposób i spróbować znaleźć lokalizację dla salonu sprzedającego luksusowe meble w zupełnie innym miejscu. Ja jednak nie wyobrażam tego sobie, chociaż znalazłem ciekawy sklep w zupełnie niezwykłym miejscu: Fashion Shop w dalekiej, alpejskiej osadzie. Niestety nie mogłem sprawdzić co było w ofercie, gdyż sklep jest czynny tylko w okresie zimowym🙂

Fashion Shop

Mogłem jednak bez przeszkód zobaczyć co modne w Berlinie wchodząc na nowy blog – Stilwerk Design Diary, który właśnie dzisiaj wystartował.

One Response to W poszukiwaniu designu

  1. Co sądzicie o lokalizacji Willow House w stołecznej Domotece?

Skomentuj

