Sika-Design Originals


Sika-Design. Daybed Michelangelo

 Firmę Sika-Design czytelnicy mojego dziennika znają z wielu publikacji. Wcześniej publikowałem materiały o doskonałej jakości meblach kontraktowych z plecionek syntetycznych i wykorzystaniu mebli wyplatanych we wnętrzach. Dzisiaj chcę zainteresować czytelników linią Originals, która jest prezentowana przez firmę Sika-Design zgodnie ze sloganem – „Original designs recreated for the modern lifestyle”. Ja wcześniej pokazywałem wybrane meble z tej kolekcji zastanawiając się czy „Meble rattanowe są passe?” Na powyższe pytanie odpowiedzią niech będzie prezentowany Daybed Michelangelo.

Sika-Design. Daybed Michelanglo. Krzesło Davinci natur

 W dniu wczorajszym meble z kolekcji Sika-Design Originals zaprezentowałem na Facebooku i poprosiłem niektórych znajomych o ich ocenę😦 niestety komentarzy było niewiele, ale te które się pokazały były bardzo cenne i przekonują mnie o koniecznosći wprowadzenia całej (!!!) kolekcji do sprzedaży w Willow House. Do tej pory koncentrowaliśmy się na wybranych elementach, a bohaterem były fotele Monet. Dzisiaj z dużą przyjemnością kładę nacisk na prezentację mebli Michelangelo (Daybed) i fotela Davinci.

Sika-Design. Daybed Michelangelo. Krzesło Davinci

 Co przemawia za tymi meblami? Idea eco+design – naturalny surowiec: rattan, doskonałe wzornictwo, ergonomia i jakość wykonania. Meble z tej kolekcji można swobodnie łaczyć ze sobą w jednym pomieszczeniu bez obawy o brak dopasowania. Obok klasycznych wzorów można postwić odważne, jak np. fotel Dali.

Sika-Design. Fotel Dali

 Najwięcej obaw wzbudzały we mnie fotele Romantica i w dalszy ciągu mam wątpliwości, czy te meble zostaną docenione przez naszych klientów. A to cytat znajomej, która wyjątkowo trafnie je opisała …”bardzo ciekawe finezyjne oparcie stanowi o ich uroku i wyjątkowości. Forma oparcia wywołuje we mnie szerokie skojarzenia: z moją ulubioną XIX wieczną wsią rosyjską ( oczywiście mówię o sielskim życiu wyższych sfer)🙂 mają też coś z francuskiej finezji a zarazem japońszczyzny – meble ciekawe, jednak nie każdy doceni ich urok”

Sika-Design. Krzesła Romantica

 Coż, nie każdy docenia meble prezentowane w Willow House i nie dotyczy to tylko krzeseł Romantica. Pozostaje mi tylko czekać na klientów o dużej wrażliwości na piękno, ceniających wyjątkowe wzornictwo i jakość wykonania.

4 Responses to Sika-Design Originals

  1. lans pisze:

    Ładny ten Daybed Michelangelo, bardzo mi się podobają jego obłe kształty. Co do kolorystyki – zdecydowanie kolor czarny. Jeśli będzie tak wygodny jak fotel Monet, to można będzie na min spędzić długie, leniuchowato – książkowe chwile. Fotel Dali także mnie zaciekawił, natomiast Romantica – zdecydowanie nie.

  2. Anna N pisze:

    Mnie najbardziej przekonuje Daybed Michelangelo, po pierwsze bo czarny, po drugie świetna forma:)

  3. jovi pisze:

    Daybed Michelangelo tak ale z poduchami🙂 Fotel Dali wygląda na wygodny, podoba mi się jego ciekawa forma, natomiast fotele Romantica zdecydowanie do mnie nie przemawiają.

Skomentuj

