Stolik kawowy dyktuje warunki


Miałem dzisiaj dylemat. Doradzałem młodej damie jakie meble wybrać do nowoczesnego apartamentu. Wybraliśmy piękny stół Signo i krzesła Nova firmy Accente. Dobraliśmy do tego bardzo wygodny fotel Twentyfive oczywiście z podnóżkiem i zaproponowałem nowoczesny stolik Sunny.

Stolik SUNNY Accente

Wydawało mi się, że wszystko zostało ustalone, gdy klientka zobaczyła stolik Arte.

Stolik ARTE Accente

Cóż, musieliśmy zmienić fotele. Dwa fotele Gipsy + stolik Arte wyglądają rewelacyjnie. A Wy który stolik wybieracie?

2 Responses to Stolik kawowy dyktuje warunki

  1. matii pisze:

    Trudny wybór. Meble naprawdę z klasą! Mój wybór padł jednak na stolik ARTE Accente.

  2. Skipper pisze:

    Zdecydowanie SUNNY !

Skomentuj

