Pokrowce na meble ogrodowe


Na dzisiaj  zaplanowałem „popołudnie w ogrodzie” i nie miało to być koszenie trawników, przycinanie żywopłotów czy też porządkowanie nasadzeń. Dzisiaj miało być pełne lenistwo i … skończyło się szukaniem pokrowców na meble ogrodowe, aby je zabezpieczyć przed niechcianym deszczem. Fakt, faktem mam meble, które nie wymagają ochrony przed wilgocią, ale po co czekać, aż wyschną. W tamtym roku w artykule „Zaraz wyjdzie słońce” sygnalizowałem brak odpowiednich pokrowców na moje meble tarasowe, a dzisiaj już mogę się pochwalić – mam !!!

Pokrowce na meble ogrodowe. Cane-line
Pokrowce na meble ogrodowe. Cane-line

Na leżak do opalania też mam 🙂

Pokrowiec na łóżko do opalania. Cane-line
Pokrowiec na łóżko do opalania. Cane-line

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

Up ↑

