Nowoczesne meble ogrodowe TOP


Czasami przypadek sprawia, że dostrzegamy to, czego normalnie nie widzimy. Sprzedając meble ogrodowe jestem skoncentrowany na meblach wypalatanych i zgodnie z zasadą, że każy sprzedawca sprzedaje to co najbardziej lubi, koncentruję się na najlepszych meblach wyplatanych z surowów naturalnych i nowoczesnych plecionek syntetycznych, które ostatnio zdominowały rynek mebli plenerowych. Analizując ostatnie realizacje zauważyłem zamówienie na meble TOP, meble niemieckiej firmy STERN z lekkiego aluminium i nowoczesnej tkaniny typu Batyline. W magazynie stały zgrabne, gniazdujące się fotele o ciekawej lini … zwyciężyła ciekawość … fotele okazały się bardzo, bardzo wygodne.

Nowoczesne meble ogrodowe TOP

Nowoczesne meble ogrodowe TOP

Po tej przymiarce fotele TOP zyskały moją pełną aprobatę i przykuły uwagę. Przeglądając katalog znalazłem kilka wersji tych lekkich mebli plenerowych i znalazłem … wersję z plecionką🙂 , która niezwłocznie zawita na wystawie w Willow House. Meble TOP bardzo ciekawe meble nie tylko do ogrodu, z uwagi na wymiary, możliwość gniazdowania doskonale nadają się na balkon lub niewielki taras. Zdecydowanie POLECAM.

Nowoczesne meble ogrodowe TOP

Nowoczesne meble ogrodowe TOP

Atrakcyjna cena, wysoka jakość materiałów i solidność wykonania sprawią, że (mam nadzieję) zostaną dostrzeżone również przez właścicieli letnich ogródków kawiarnianych. Trzeba je tylko zaprezentować.

Skomentuj

