Spełnione życzenia


Dzisiaj chcę zaprezentować stół Old Teak z nowoczesnymi meblami MIA. Tym samym spełniam prośbę komentatorów, którzy odrzucili „nostalgiczne klimaty”. Stoły Old Teak wzbudzają zachwyt, albo głęboką rezerwę – to już wiemy.  Jestem natomiast bardzo ciekaw waszych opinii o krzesłach MIA, które dla firmy STERN zaprojektował Jürgen Sohn. Dla porównania prezentuję również zdjęcie krzeseł MIA z nowoczesnym stołem ze szklanym blatem. Co wybieracie?

Nowoczesne meble obiektowe Mia Dining

Nowoczesne meble obiektowe Mia Dining

Meble ogrodowe STERN

Meble ogrodowe – sklep

7 Responses to Spełnione życzenia

  1. Anna_Anna pisze:

    Według mnie Mia zdecydowanie lepiej prezentuje się przy szklanym stole. Przy old teaku, może gdyby występowały w innej kolorystyce…?

  2. Stylinga pisze:

    Nie, zdecydowanie wolę pierwszą wersją: stół Old Teak z nowoczesnymi, plecionymi meblami jest genialnym zestawieniem. Doskonały zestaw na taras, do jadalni. Widzę takie meble w lofcie lub bardzo dużym apartamencie.

  3. Anna_Anna pisze:

    Stół old teak do wnętrza, czy na taras jak najbardziej. Krzesła Mia doskonale sprawdziłyby się zarówno w jadalni, jak i na tarasie. Osobno radzą sobie znakomicie ale razem niedobrana z nich para:)

  4. Skipper pisze:

    Odwazne zestawienie. Z nowoczesnym stołem – zbyt oczywiste. Z teakiem – ciekawe, ale tylko do loftu.

  5. lans pisze:

    niestety nie zachwyciły mnie krzesła Mia zupełnie, nie mój typ.

  6. Pingback: Nowoczesne meble ogrodowe – nie dziękuję « eco + design

  7. Różne opinie, różne reakcje. Podobnie zachowują się klienci Willow House, jedni zachwycają się inni zdecydowanie mówią nie. Mnie osobiście krzesła Mia ze stołem Old Teak … zachwycają. Doskonałe meble na taras.

Skomentuj

