Parasole przeciwsłoneczne


Upał sprawia, że moje teksty niestety nie są tak udane jak w czasie, gdy mój mózg nie wymagał chłodzenia. Chciałem dzisiaj opublikować materiał o PARASOLACH i pojawił się problem … Jak zatytułować artykuł? Parasole ogrodowe? Parasole na taras? Parasole obiektowe? Parasole na plażę? A może zupełnie inaczej? Stwierdziłem, że inni mają łatwiej. Niemcy parasole, które chcę zaprezentować  nazywają jednoznacznie – Sonnenschirme. Idę w ich ślady – PARASOLE PRZECIWSŁONECZNE. Według mnie jest najbardziej odpowiednia nazwa dla tych parasoli, a miejsce, w którym je ustawimy to już zupełnie inna kwestia.

Parasole przeciwsłoneczne STERN
Parasole przeciwsłoneczne STERN
Parasole przeciwsłoneczne STERN

W tym roku parasole przeciwsłoneczne, podobnie jak moje ulubione kapelusze Panama sprzedają się jak świeże bułeczki. Zainteresowanych zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć parasoli jakie są dostępne w Willow House lub do odwiedzenia naszego salonu.

4 thoughts on “Parasole przeciwsłoneczne

Add yours

  1. Tak jak wcześniej komentowałam parasole SHANGHAI są inne niż wszystkie, które widziałem. Dla mnie super.

  2. Faktycznie piękne są te parasole SHANGHAI. Sprawiają, że ogród jeszcze bardziej rozkwita. Nigdzie wcześniej nie widziałam parasola o takiej ilości użebrowań. Stają się przez to delikatniejsze w wyglądzie.

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

Up ↑

