Ekskluzywne meble ogrodowe


Przeglądając strony internetowe poświęcone meblom ogrodowym często trafiam na takie meble, które są określane jako … ekskluzywne meble ogrodowe i … w mojej ocenie tylko aspirują do takowych, natomiast z ekskluzywnymi meblami nie mają nic wspólnego. Oczywiście tylko w mojej ocenie, gdyż każdy inaczej postrzega wyjątkowość, jakość i wartość przedmiotu. W wielu miejscach starałem się przybliżyć czytelnikom zagadnienia związane z designem, jakością wykonania przedmiotów, natomiast nie pisałem o cenie sprzedawanych mebli. W Willow House mamy bardzo bogatą ofertę mebli ogrodowych, które będą satysfakcjonować naszych klientów, a podstawowym kryterium doboru tych mebli jest jakość i funkcjonalność. Oczywiście w zależności od zastosowanych surowców, rozwiązań technicznych, zaangażowaniu najwybitniejszych projektantów do stworzenia mebla zależy jego cena. Chociaż nie zawsze cena determinuje wszystkie sprawy, o których piszę.

A teraz najważniejsze, jakie meble zaliczam do grupy – ekskluzywne meble ogrodowe? Otóż w tym tekście nie odpowiem na to pytanie, ale śledząc blog znajdziecie je bez problemu, bo właśnie zakładam nową Kategorię: Ekskluzywne meble ogrodowe. Ważne! Będę prezentować meble, które wszyscy określają jako meble ogrodowe, a ja z uporem maniaka namawiam do stosowania rozszerzonego – meble plenerowe. Dla zilustrowania materiału wybrałem następujące zdjęcie:

Ekskluzywne meble ogrodowe firmy Lambert

i meble, które wielu krytyków designu zalicza do ekskluzywnych.

Ekskluzywne meble ogrodowe Savannah Cane-line

Grzegorz Maląg – Willow House

Dużo dodatkowych informacji znajduje się również tutaj Polecam również blog To co mnie zachwyca, tam dużo ciekawych zdjęć o przydatnych linków. Oczywiście wszystkich zainteresowanych zapraszam do WIllow House do działu Eksluzywne meble ogrodowe.

5 Responses to Ekskluzywne meble ogrodowe

  1. Stylinga pisze:

    Zgadzam się, meble Savannah są ekskluzywne i niestety nie na moją kieszeń.

  2. matii_s pisze:

    Ekskluzywność tych mebli plenerowych jest po prostu bezdyskusyjna i kropka.🙂

  3. Wicker pisze:

    Proste pytanie: Jaka firma produkuje najlepsze meble ogrodowe, oczywiście wyplatane?

    • Firm produkujących i sprzedających meble ogrodowe jest wiele. W mojej odpowiedzi przedstawiam tylko firmy, które w swojej ofercie mają meble wyplatane. Najlepsze meble ogrodowe (w mojej subiektywnej ocenie) ma firma Lambert, ale TOP to firmy Dedon, Cane-line, Stern zaraz za nimi Spalding, MBM, Hans, Sika Design i kilka innych. W Willow House można kupić meble większości tych firm.

  4. Bardzo fajne meble. Jeszcze fajniej komponowały by się w jakimś ekskluzywnym ogrodzie.

Skomentuj

