Sypialnie Lloyd Loom Accente


Ostatnio wyjątkowo dużo miejsca poświęciłem meblom plenerowym, a przecież Willow House to także luksusowe meble z plecionek Lloyd Loom. Ostatnie deszczowe dni bardziej zachęcają nas do lenistwa w wygodnym łóżku, niż do aktywnych wypadów za miasto. Dlatego dzisiaj zostawiam temat pikniku na trawie na rzecz łóżka SATO. Czyż nie jest cudowne? Mnie zachwyca wyjątkowa linia i jakość wykonania. To niezwykłe łóżko należy do tych nielicznych mebli, które chcę mieć w swoim domu. Jeżeli chcecie zobaczyć więcej sypialni Accente zapraszam do obejrzenia galerii na stronie Willow House.

Sypialnia Accente w Willow House

4 Responses to Sypialnie Lloyd Loom Accente

  1. matii pisze:

    Piękne i zarazem ekskluzywne meble! Ach – żeby jeszcze ta cena…😦

  2. janek meblarz pisze:

    Już od lat cieszę się w salonie krzesłami z maty Lloyd Loom, (o czym dowiedziałem się tak na prawdę niedawno i to w Pana Galerii Willow House) , nabyłem takie na emigracji nie bardzo się orientując w temacie co to za materiał. Przekonała mnie wtedy ich wygoda (i fakt że były w promocyjnej cenie🙂 ) a że się świetnie sprawują i cały czas wyglądają idealnie to mimo swego wieku i odległość przyjechały z wysp do kraju…
    MATTI – co do ceny , niestety mnie także nie stać na loom z Accente, ale już się zorientowałem że są marki, których ceny są do przyjęcia.

  3. Zapraszam do Willow House. W naszej ofercie są sypialnie z plecionki Lloyd Loom w różnych przedziałach cenowych. Każdy znajdzie tytaj coś dla siebie. Pytajcie doradców klienta.

  4. Pingback: Najpiękniejsze sypialnie Lloyd Loom « eco + design

Skomentuj

