Duże donice ogrodowe


Co ostatnio wzbudza największe zainteresowanie klientów Willow House?  DUŻE donice ogrodowe, pisząc  DUŻE donice, mam na myśli naprawdę olbrzymie donice ogrodowe. I tutaj powinien nastąpić techniczny opis zalet sprzedawanych donic, ale to znajdziecie na stronach informacyjnych Willow House. Mnie imponuje to, że nareszcie mamy coś największego – największe donice ogrodowe na rynku :-)  Poniżej kilka zdjęć zrobionych przez, jak zawsze znakomite,  Miód Malina Studio.

Duże donice ogrodowe

Duże donice ogrodowe

Duże donice ogrodowe

8 Responses to Duże donice ogrodowe

  1. matii_s pisze:

    Faktycznie, duże donice!

  2. an.na pisze:

    To są SUPER donice. Czy są bardzo ciężkie?

  3. Wicker pisze:

    Świetne zdjęcia, ale donice w ogrodzie?

  4. Pingback: Capital Ornaments « eco + design

  5. an.na pisze:

    Mam :-) nie największą, ale mam. Piękne donice nie tylko do ogrodu. Ja kupiłam na balkon. Duże prostokątne formy.

  6. IKEA online pisze:

    Świetnie wyglądają te donice!

  7. Polecam również ekskluzywne donice Flower Line, które są dostępne w Willow House.

Dodaj komentarz

Obserwuj

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.

Dołącz do 3 974 obserwujących.

