Kosze piknikowe dla dwojga


W czerwcu rozpoczyna się sezon na śluby i wiele osób ma problemy ze znalezieniem idealnego prezentu dla nowożeńców. Stanąłem przed podobnym dylematem i … wybrałem – piękny kosz piknikowy dla dwojga. Oczywiście kosz piknikowy z wyposażeniem. Zobaczcie sami – jest z czego wybierać, a jeżeli uważacie, że taki zestaw jest za mały zobaczcie kosze, które prezentowałem we wpisie Piknik na trawie.

Kosz piknikowy Optima
Kosz piknikowy Optima
Kosz piknikowy Optima
Kosz piknikowy Optima

W mojej ocenie te kosze są doskonałym prezentem. Problem mam rozwiązany 🙂

12 thoughts on “Kosze piknikowe dla dwojga

Add yours

  1. Rewelacyjne wzory, praktyczne i eleganckie – zwłaszcza te ze szkocką kratą.
    Może dzięki takiej ofercie przestaniemy wozić prowiant i wyposażenie na piknik w torebkach plastikowych…

  2. Nareszcie dobre kosze piknikowe z wyposażeniem. Do tej pory w sieci widziałem tylko azjatycką „sieczkę” z kiepskimi talerzykami.

  3. Kosze piknikowe z wyposażeniem ze sklepu Wiklinowy Dom są wyjątkowe. Kupiłem i sprawiłem dużo radości (piekna reklama sklepu 🙂 )

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

Up ↑

