Kapelusze Panama niezbędne…


Wczoraj dostałem zaproszenie z firmy „La Boutique Suisse”  i Warsaw  Polo Klub na pierwsze Mistrzostwa Europy Środkowej w Polo, które odbędą się 23 maja w  Jaroszowej Woli koło Piaseczna.

Z uwagą zacząłem czytać zaproszenie, najbardziej jednak ucieszyło mnie ostatnie zdanie – …Kapelusze mile widziane. Ja kapelusz już mam. Myślę, że Kapelusz Panama na tę okazję idealnie pasuje. Jeżeli nie macie takowych … nieśmiało polecam wizytę w Willow House.

Kapelusze Panama

Kapelusze Panama

Kapelusz Panama Classic

Kapelusz Panama Lady

Kapelusz Panama Classic White

Kapelusz Panama Lady Black

Dlaczego ekwadorskie kapelusze nazywamy Panama przeczytacie w artykule: Kapelusze Panama – klasyka nie umiera nigdy

Sklep z wikliną

9 Responses to Kapelusze Panama niezbędne…

  1. Wicker pisze:

    Ja też już mam🙂 w tamtym tygodniu kupiłem w Willow House. Kapelusze Panama zyskują, gdy się je ogląda z bliska.

  2. matii_s pisze:

    Ja niestety nie dostałem zaproszenia😦
    A będą tam na pewno kapelusze Panama w kształtach i kolorach wszelakich. I te wszystkie cuda-kapelusze w jednym miejscu… a mnie tam nie będzie! ;-/

  3. an.na pisze:

    Czy kapelusze ze sklepu http://www.wiklinowydom.pl to te same oryginalne kapelusze Panama?

  4. an.na pisze:

    Zbecydowanie wybieram białą, męską Panamę.

  5. Stylinga pisze:

    Nie jestem papugą, ale ja również wybieram kapelusz Panama biały, męski🙂

  6. Pingback: Letnie kapelusze « eco + design

  7. Łyska pisze:

    Panama Lady jest cudna !!
    Męska panama też znalazłaby u mnie zastosowanie🙂

Skomentuj

