The Birdnest


Duńska firma Sika Design zaimponowała mi swoim fotelem dla dwojga Olimpia. Fotel wyplatany techniką motania, którą Duńczycy nazywaj „The Birdnest” należy do kolekcji, która wzbudza dużo emocji, ma swoich wielbicieli i zagorzałych przeciwników. Ja należę do grup zwolenników stosowania tego typu splotu. Siedziałem, powiem więcej wylegiwałem się w tym wielkim fotelu i uważam, że jest doskonały. Zalety: ażurowy splot z bardzo mocnego, nowoczesnego włókna high tech. Praktyczne poduchy z doskonałej jakości tkanin (Tempotest firmy PARA), łatwe do utrzymania czystości, do stosowania outdoor. Polecam  jako mebel ogrodowy. Wyobraźcie sobie ten fotel na swoim tarasie albo w oranżerii …

Biały fotel dla dwojga - Olympia

Ocenę  mebla pozostawiam czytelnikom. Wcześniej pisałem o tym fotelu w artykule Fotel dla dwojga. Aha!  Można do niego  dobrać zgrabny stolik Sinope, huśtawkę Swing, fotele Lounge i delikatne fotele Pluto, ale o tym w przyszłym tygodniu.

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

Up ↑

