Pale & pure według Villa Collection


Od czasu, gdy przestałem chodzić na  poranki filmowe do kina, niedziela stała się dniem zadośćuczynienia za sobotę. Myślałem, że dzisiejsza będzie podobna, ale rano usłyszałem nieznośne brzęczenie mojego Black Berry i zobaczyłem niesamowite obrazki. Moja znajoma designerka Rikke przesłała mi zdjęcia z ostatniego albumu MOOD – Spring & Summer 2010 – Villi Collection. Oczywiście, znając moje upodobania, zwróciła  uwagę na wyplatane siedzisko krzesła stylizowanego na klasyczne Thonet 14. Na następnych zdjęciach zobaczyłem perfekcyjną aranżację przestrzeni z wykorzystaniem kwiatów, mebli i pięknych przedmiotów. Z punktu widzenia krytyka designu – Rikke wybrała obrazki, na których dobrane elementy komponują się doskonale a styl najbardziej odpowiada jej charakterowi – jest bardzo kobiecy, delikatny i romantyczny. Tak jak ja lubię wszystkie plecionki, tak Rikke uwielbia zabawę kolorami, a jej ulubione barwy to koral, lawenda, szarości i biel. Kolekcja pale & pure, to piękne rzeczy, dla których warto stworzyć wirtualny notatnik, aby je zatrzymać na dłużej, nie tylko na czas trwania kolekcji. A swoją drogą wybór przedmiotów z Villa Collection do sprzedaży w Willow House, to prawdziwa przyjemność🙂

pale & pure według Villa Collection

pale & pure według Villa Collection

pale & pure według Villa Collection

pale & pure według Villa Collection

pale & pure według Villa Collection

pale & pure według Villa Collection

pale & pure według Villa Collection

Plecionki Rattanowe

4 Responses to Pale & pure według Villa Collection

  1. MagdaLenka pisze:

    Zdjęcia są słodkie🙂

  2. Bartek pisze:

    Co to jest za krzesło?

  3. Pingback: tribal casting « eco + design

Skomentuj

