Terapia zielenią


Terapia zielenią – tekst i zdjęcie dedykuję fanom strony „Zimo wypierdalaj!” – ponad 27.000 fanów na Facebooku.

…po długiej zimie, porze szarości i bieli (w warunkach miejskich czarnego błota i zmarzliny), czas na eksplozję zieleni. Ciepłe promienie słońca i soczysta wiosenna zieleń działają na mnie zbawiennie. Wiosna to dla mnie czas terapii zielenią. Jestem człowiekiem lata i wiosna przygotowuje mnie do mojej ulubionej pory roku. Z zimowej hibernacji budzę się również do wzmożonej aktywności zawodowej – meble ogrodowe – tak, to lubię. W chwili, gdy zamienię uszatkę na kapelusz Panama, odżyję.

Meble plenerowe Willow House

Zdjęcie z doskonałej sesji – Miód Malina Studio – ja dostarczyłem jedynie meble i sad.

Grzegorz Maląg

2 thoughts on “Terapia zielenią

Add yours

  1. Świetne zdjęcie. Co to za meble?
    Polak w 4 zdaniach:
    1. Zimo w*********j!*
    2. Wiosno w*********j!**
    3. Lato w*********j!***
    4. Jesień w**********j!****

    * bo zimno
    ** bo pada
    *** bo upał
    **** bo wieje

    🙂

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

Up ↑

