SALE do – 70%


Projektantom i doradcom klienta zatrudnionym w Willow House zawsze powtarzam zasadę: dla nas najważniejszy jest klient, a dla merchandisera towar. Merchandiser musi zrobić wszystko, aby ten towar był dostrzegalny i stymulował wyobraźnię klienta.  Jeżeli ktoś zachwycił się jakimś przedmiotem to wspaniale – można mieć wtedy nadzieję, że ulegnie jego urokowi i dokona zakupu.

W dzisiejszych czasach pełnych półek zdobycie dobrego merchandisera to wielka sztuka. Mogłoby się wydawać, że najłatwiej jest wielkim „sieciówkom”, które mają potężne budżety i do perfekcji opracowaną standaryzację, ale… będąc kilka dni temu w warszawskich Złotych Tarasach zmieniłem zdanie. Tak koszmarnych wystaw nie widziałem dawno. Nie dość, że nie zachęcały ludzi do wejścia, to w sklepach panował bałagan, a wiele wyglądało jak po przejściu tsunami. Czy wszyscy tną koszty i rezygnują z usług merchandiserów? Przecież tam są doskonałe marki, które do czegoś zobowiązują… A może wszyscy uwierzyli, że wystarczy napisać na szybie SALE do – 70%…

Ja takie sklepy omijam z daleka. Zainteresowanych dobrymi aranżacjami zapraszam do warszawskiej „Domoteki” gdzie można zobaczyć dobre wystawy i doskonale przemyślane sklepy i oczywiście Willow House.

Galeria Willow House w CWW Domoteka

Galeria Willow House w CWW Domoteka

One Response to SALE do – 70%

  1. Dorota pisze:

    Szkoda, że mam tak daleko. Jednak, jak tylko będę w Warszawie -zajrzę🙂

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: