Polski design


Korzystam z obecności w Polsce mojego znajomego – norweskiego designera podobnie jak ja sprzedającego meble – i staram się zdobyć jak najwięcej informacji o nowych skandynawskich trendach. Jednak ostatnio podjęliśmy rozważania o polskim designie i… o dziwo miałem co pokazać :).

Sofa UNICO Kurt Royce projekt Piort Sobkowiak
Sofa UNICO Kurt Royce projekt Tomasz Sobkowiak

Długo szukać nie musiałem. W Willow House prezentujemy ciekawy zestaw mebli wypoczynkowych UNICO, zaprojektowany dla firmy Kurt Royce przez uzdolnionego, młodego projektanta Tomasza Sobkowiaka ze studia KVADRA. Norwega zachwyciła forma, a mnie cały czas zachwyca niezwykła plecionka firmy Fantechi. Plecionka, która powstała w wyniku inspiracji materiałem Lloyd Loom, a dodatkowo dostała tchnienie florenckiego designu. Z uwagi na oryginalną plecionkę meble uzyskały rekomendację serwisu Plecionki.pl, a ich formę doceniło jury konkursu „Złote Ville” przyznając kolekcji główną nagrodę.

Fotel UNICO Kurt Royce projekt Piort Sobkowiak
Fotel UNICO Kurt Royce projekt Tomasz Sobkowiak

Bardzo wielu klientów jest zaskoczonych tym, że jest to polski projekt. Cudze chwalicie, swojego nie znacie.

Grzegorz Maląg

2 thoughts on “Polski design

Add yours

  1. Bardzo miło czyta się o sukcesach Polaków 🙂 oby było ich jak najwięcej. Mam nadzieje, że konkurs Komandora na szafę przyszłości również wygra Polak!!

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

Up ↑

